reklama

Dáždnik

Pršalo. Bol to ten typický deň kedy by ste najradšej zostali doma. Zababušení pod perinou, pustili si dobrý film a chrúmali čipsy /pre tých čo žijú zdravo jabĺčko/. Ale ja som nebola tá vyvolená a musela som do práce. Objednávky predsa nepočkajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A tak sme v kaderku boli my dve s kolegyňou a asi 5 zákazníčiek, teda 7 kusov dáždnikov. Všetky tmavej farby na nerozoznanie postavené v stojane tomu prislúchajúcom. U nás v kaderku sa toho dozvieeeeeeeeeete , veľakrát aj to čo nechcete. A tak som v tento sychravý deň počúvala aj veľmi smutný príbeh pani Žanetky ako sa dostali s manželom do zlej finančnej situácie a aby toho nebolo málo ako to už v takýchto prípadoch býva jej 16 ročný syn sa už rok lieči v onkologickom ústave. Veľmi pekný chlapec keby ste ho videli a aj veľmi dobrý syn. Tak sme sa rozprávali, pomaly som jej dokončila účes, pozdravili sa, usmiali a zaželali všetko dobré. Medzitým aj kolegyňa dokončila klientku a tak sa kaderko trochu vyprázdnilo. Aké bolo naše prekvapenie keď o nejakých 30 minút zistila zákazníčka, že jej niekto omylom zobral jej dáždnik a nechal jej tam taký iný otrasný. Scéna ako by išlo prinajmenšom o briliantový prsteň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž každý máme svoje závažné problémy niekto rakovinu dieťata a niekto dáždnik.

Odvtedy sme jej inak ani nepovedali.

Iba že zajtra je objednaná: pani Dáždnik

Radka Kůrová

Radka Kůrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas mám potrebu hodiť slová na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu