reklama

máte sa?

Kedysi sme toho mali tak málo a pritom tak veľa. Dnes si ľudia hovoria Ano a o rok si už nevedia prísť na meno. Majú honosné svadby, 120 ľudí skritizuje aké mala nevesta šaty, že jedlo bolo úplne otrasné a ženích sa ožral. Okrem toho majú alebo chcú drahé autá, veľké domy a pritom vlastne nemajú nič

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zabudli sa spolu smiať, držať sa za ruky a robiť šialené veci. Skúsme sa ráno zobudiť a povedať si že dnes určite zažijem niečo pozitívne , alebo že stretnem niekoho milého, alebo sa len pozerajme na svoje deti kým ich zobudíme. Sú nezbedné, ale sú zdravé, krásne, múdre a sú naše. Ak sa vás zajtra niekto opýta: Ako sa máte? Skúste sa usmiať a povedať: Ďakujem mám sa výborne. Vačšina ľudí totiž očakáva, že poviete: Dobre ale mohlo by to byť aj lepšie. A teraz sa ja pýtam prečo ? Lebo nechcú aby ste sa mali lepšie ako oni ? Alebo sa vy hanbíte zato že sa máte fakt dobre? Mať sa dobre ale pre každého znamená niečo iné. Nezabudnite nato: tí čo sú chorí chcú byť zdraví, tí čo nemajú prácu chcú pracovať, tí čo nemajú deti ich chcú najviac na svete. A tak keď niekto povie: Mám sa dobre, može to znamenať aj malú bezvýznamnú maličkosť. Mám 37 som zdravá mám skvelého manžela / jasne že ma občas vytočí/ úžasné zdravé dieťa / jasné že ma občas vytočí/ 13 ročného psa / aj ten ma občas vytočí / perfektnú prácu / aj v tej ma občas niekto naštve/ A áno aj ja mám bežné problémy ale MAM SA DOBRE. A VY?

Radka Kůrová

Radka Kůrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas mám potrebu hodiť slová na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu