reklama

yka, tyka, gramatyka

YS, PYS, PRAVOPYS. Pre šeckých kerý sy na ňom zakladajú vyac ako na obsahu sy to dnes dáme šecko natvrdo.Možno sy potom prestaneme všýmať ys, pys a budeme sy vyac všýmať to čo chcel autor povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vyete čo sa stane keď sa učýte v škole anglyčtynu a aj vám to celkom yde , ale potom 20 rokov po anglycky nerozprávate? No samozrejme zabudnete 3/4 toho čo ste vedely.Predstavte sy že som zo slovenského jazyka mala jednotku a predstavte sy aj z dyktátov, A som tá čudná v tejto dobe čo veľa čýta, napryek tomu keď blogujem občas sa my nejaká tá chybyčka vloudyla, lebo moje myšlyenky predbyehajú moje ruky. No úplná sodoma gomora pre všetých pravopyscov.

Dobre že ma zato neupályly. Ešte že ten stredovek je už dávno preč. Súhlasým že gramatyka je doležytá pry pýsaný pre verejnosť. Stem vás yba poprosyť že keď už krytyzujete kohokoľvek v čomkoľvek majte aspoň gule a podpýšte sa vašým pravým menom a nye pseudo aliasom aby sme aj my mohly kontrolovať vaše bezchybné blogy, poprýpade z nych čerpať správny pravopys.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

PS: Dobrý článok s dobrou myšlienkou zostane dobrým aj s malýmy chybamy/tye sa predsa dajú opravyť/

ale keď je článok na houby bude taký aj keď bude gramatycky správne .

Aké chcete čýtať vy?

Ja dobré aj so správnym pravopysom , ale ak nyekto občas urobý vtom dobrom chybu určyte mu to odpustým.

Tak a nabudúce sy to dáme šecko na mäkko.

Radka Kůrová

Radka Kůrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas mám potrebu hodiť slová na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu