reklama

ked sme my boli mladí...

Veta , ktorá mi liezla ako puberťáčke maximálne na nervy. V okamihu som prevracala očami a automaticky vypinala podvemome zvuk. Ale dospelý sa samozrejme nenechal vo svojich úváhach rušiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nuž ale čo čert nechcel nedávno som si na túto vetu spomenula. Chodíme sa kúpať na neďaleké jazero. Moj manžel, dieťa a ja. Každý deň popoludní sa vedľa nás zložila nejaká tá partička puberťákov. Po dva dni to boli chalani. Ten slovník bol úplne hrozný každú chvíľku ma mykalo, že sa ozvem, ale našťastie zotrvali len chvíľku a odišli. Na tretí deň prišli tri dievčatá na bicykloch. Prvé čo ma napadlo konečne to tu nebude sama k....., p...., vyzerali veľmi slušne a aké boli pekné. Mohli mať 14 až 15 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som sa strašne mýlila. Idylka sa skončila ako náhle otvorili ústa.

Zložili bicykle, zapálili si cigaretky a potom to začalo. Okrem toho že, sme sa dozvedeli kedy to ktorá má alebo dostane bol ich slovník 2x taký hrozný ako tích chlapcov z predchádzajúcich dní. Behom 5-tich minút sa vystriedali všetky sprosté slová a vulgarizmy , ktoré existujú a naozaj nepreháňam.

Až sme to nevydržali a pustili sme sa do nich obaja. Moj syn ma 3 roky aj 8 mesiacov myslím že toto naozaj nemusí počúvať.

Keď sme my boli mladí???????????

Áno aj my sme fajčili a aj my sme si zanadávali jasné že si tým prejde každý. Rozdiel je v tom, že sme to robili keď sme boli sami medzi sebou. Ako náhle sme mali vedľa seba cudzích ľudí a o deťoch nehovoriac správali sme sa odmysliac nejaké tie blaznovstvá či hurónsky smiech slušne.

Radka Kůrová

Radka Kůrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas mám potrebu hodiť slová na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu