reklama

ako pracovať a nezarobiť

Je pravda že podnikám od roku 2001, je pravda že nemám zamestnancov a niekto si može povedať že nemám právo o tomto probléme hovoriť lebo nemám skúsenosť zamestnávať ľudí, možno ale ja si to nemyslím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Nechcem tvrdiť že niekoho zamestnávať je jednoduché to určite nie, ale každý kto to robí by si mal uvedomiť či by jeho firma prosperovala aj bez tích zamestnancov. Pochybujem inak by ich predsa nemal a robil by si všetko sám. Tak ako ja lebo mi to moj druh podnikania umožňuje, ale............
Prečo to tu píšem? tento týždeň sa mi stala taká vec volám susede:
Ahoj už máš prácu? Lebo som našla inzerát že hľadajú opatrovateľku do jasličiek.
Odpoveď:
Áno už som tam volala. Pracovná doba od rána do večera, nesmiete mať vlastné dieťa, plat je 300 eur a na živnosť.
HMMMM tak fajn 55eur dá na VSZP, 30 eur precestuje takze jej zostane 215 eur.A teraz sa ja pytam ako bude táto osobka motivovana aby strazila vaše deti ako oko v hlave /sa hovorí/.A samozrejme som vynechala vydavky spojene s uctovnictvom.To sa jej fakt oplatí.Myslíte si že majitel tých jaslí, ktorý od vás vezme 400 eur mesačne za dieťa by si nemohol dovoliť ponúknuť tej žene viac? Vyžil by on z 215 eur mesačne? 
Toto bol len jeden príklad z mnohých, viem že je takých oveľa viac.
Ale dokedy budú ľudia robiť svoju prácu za takéto peniaze a myslíte si že ju robia dobre ak majú za ňu takéto ohodnotenie? 
Chcela by som apelovať na všetkých ktorí niekoho zamestnávaju aby zvážili či sa s tým niečo nedá urobiť. Každý by mal začať od seba a od svojej firmy. Keď budú všetci zamestnanci dostatočne motivovaný odrazí sa to aj na ich práci. Budú mocť viac nakupovať, cestovať, jesť v reštauracii a podobne čiže aj vy budete viac zarábať. Lebo možno kúpia váš výrobok , najedia sa vo vašej reštaurácii, pojdu do vášho hotela...................................
Ak nebudú mať z čoho ani vaše tržby a príjmi sa nezvýšia.
Čo keby ste zajtra svojim dobrým zamestnancom zvýšili mzdu o pár percent. 
A urobili tak aspoň raz za rok aby sa nestalo že človek ktorý u vás pracuje 10 rokov má stále 400 eur ako keď ste ho pred xy rokmi prijímali.

Radka Kůrová

Radka Kůrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas mám potrebu hodiť slová na papier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu